Reklamacje i zwroty

Zwroty

Produkty, które kupiłaś w naszym w sklepie internetowym, możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki. 

PAMIĘTAJ 
* Konieczne jest poinformowanie Nas droga mailowa (zwroty@anhko.pl) o chęci odstąpienia od umowy bez konieczności podawania przyczyny  

* Do przesyłki dołącz wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem konta, na które mamy dokonać zwrotu 

* Zgłoszenie przez kupującego zwrotu w systemie "Wygodne zwroty" nie zostanie uznane przez Nas jako dochowanie terminu zwrotu. System ten służy tylko do zainicjowania procesu zwrotu, nie jest to jednak traktowane jako oficjalne zgłoszenie zwrotu.  Nadal musisz zgłosić formalne informacje o zwrocie droga mailową.

[BANER-WZ]

Formularz dostępny tutaj >  Formularz zwrotu towaru

i wyślij je na adres:

Anhko 

ul. Kościuszki 18

83-200 Starogard Gdański


Przesyłki nadane do paczkomatu nie będą przez Nas odbierane 

Zwrotu środków dokonamy w ciągu 14 dni roboczych. 

Reklamacje

Dbamy o to, by nasze ubrania były najwyższej jakości. Jeżeli jednak kupiony przez Ciebie produkt ujawnił wadę zawsze możesz złożyć reklamację. Wyślij nam go wtedy pod podany poniżej adres i określ swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (naprawa lub wymiana) lub zwrotu całości/części wpłaconych pieniędzy (obniżenie ceny, czy odstąpienie od umowy).

Adres pod jaki należy odesłać produkty w celu rozpatrzenia reklamacji to:

 

Anhko 

ul. Kościuszki 18

83-200 Starogard Gdański

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium